Cambridge..university on the river..

Svakom ljetu dođe kraj, pa tako i ovom 😦
Prije 2dana sam se vratila iz Engleske, u kojoj sam kupila ovu dnevnu haljinicu za 7funti, mislim da toliko definitivno vrijedi. Obukla sam je za dvodnevni izlet u Cambridge.Priznajem na slikama je zgužvana, ali molim uvažite da su slike nastale nakon vožnje gajetom po rijeci..Grad je predivan, puna sam pozitivnih doživljaja, blago mladima koji tamo studiraju 🙂 Dobila sam predivnu Laura Ashley ogrlicu, pokazat cu vam je u nekom od iducih postova. Helena mi kaže da su stigle i haljine s Asosa 🙂 Al sve to nakon svima mrskih ispitnih rokova. Xoxo Lena

Vjerovali ili ne ovo je studentski dom! 🙂 Zavidim!



Haljina Miss Selfridge; Blejzer/Džemper Primark















Sandale Šimecki





Narukvica River Island

 



2 thoughts on “Cambridge..university on the river..

Leave a comment