50 nijansi sive

U zadnji tren na aerodromu se sjetim da mi je knjiga koju sam namjeravala čitati ostala na stoliću. Odem u knjižaru želeći kupiti knjigu Pure, ali me momak nagovori da pročitam knjigu o kojoj govori cijela Engleska pa da mu kažem ima li razloga za toliko buke… Knjiga me u više navrata dovela do stadija u kojem sam zatvorila njene korice i natjerala se razmišljati o nečem drugom. Pola sata kasnije nekakav vražićak u meni je htio znati koliko “bolesno” može biti pa bih se našla kako gutam svaku stranicu. Da, vaš seksualni život vjerojatno nije sagrađen na boli, te vjerojatno želite imati kontrolu u krevetu ALI je svakako zanimljivo vidjeti drugu stranu priče i što sve ljudi rade zbog ljubavi. Pročitala sam da uskoro izlazi na hrvatskom, a ja s nestrpljenjem čekam da mi dečko donese drugi dio ili da mu kažem da odmah kupi drugi i treći? Duga je zima😛

Kava i knjiga “50 nijansi sive”

Paziti da se piće ne prolije po bazenu, vikat će barba zaštitar : PPP

Žmirkam :p

Pusa svim blogerima😉

Leave a Reply

