Nedavno smo Filip i ja proslavili 5 zajedničkih godina, a to je tek prvih 5…dočekala me hrpa svijeća od ulaznih vrata našeg stana do stola gdje me čekala romantična večera. Nisam znala kako reagirati pa sam se počela ludo smijati, jer je scena njega u košulji i stotinu zapaljenih svijeća bila nešto što sam mogla vidjeti samo na velikim ekranima. Na poklon sam dobila ovu predivnu neonsko žutu torbicu od koje se trenutno ne odvajam. Znate onaj osjećaj kad kupite savršene cipele, pa vam dođe da spavate u njima, e pa tako nekako…Upravo smo se vratili iz kina, a ovo je bila jedna ležernjak kombinacija u kakvoj sam najčešće ovih dana, jer privodim diplomski kraju i najčešće sam u kućnoj pidžami i punđici koje jedva čekam zamijeniti bikinijem za koji dan. Martina me tako prije dva dana pozvala na reviju kupaćih kostima Goldenpoint i rekla da imam svega 10 min za spremiti se i da budem casual. I ta je scena bila gotovo filmska, u stilu Bridget Jones, ja u šlampavoj pidžami, kosa neoprana, podočnjaci od zurenja pred laptopom, u ormaru svega nekoliko krpica jer je sve već spremno i spakirano za Hvar i vrijeme od svega 10 min za nešto sklepati. Ne moram vam napisati da su na reviji bile naše poznate blogerice i posvuduše hrvatske estrade, nekoliko gay pr-ovaca, manekenke od kojih je baš svaka imala celulita, pa i strija (rekoh ajde i one su smrtnici), manekena kojima tijelo gori koliko su dobri (a još su i mrdali guzom po pisti) i naravno nekoliko nas sa strane koji nemamo baš nikakve veze s vezom ilitiga nismo dovoljno zanimljivi fotografima (hvala Bogu, inače bih imala snimljeno moje izdanje, al ajde za 10 min truda bila sam si baš ockej). LJUBAC;))) Hele

Majica i prsluk stari su godinama, prsluk je mamim i šivan negdje u Ilici osamdesetih, a majica je Hennes, došla nekad davno iz Švedske; traperice kupljene u Varaždinu za 80kn, zaplijenila sam ih svojoj mlađoj rodici jer mi sve moje traperice ili plivaju ili mi ne stoje (barem trenutno tako mislim, i nadam se da ću naći neke isprane, uske i divne trapke prije ljeta;)

Nakit Asos; torba Aldo

Ispod viri košulja Gsus

6 thoughts on “

Leave a Reply

