Marella opening

Martina i ja bile smo na otvorenju nove Marelline trgovine u Zagrebu i moram reći da sam se ugodno iznenadila. Martini se osobito svidjela krznena bundica, i vrtoglave potpetice na manekenkama, a meni se najviše svidjela njihova ponuda čizmica i kaputa za zimu koja nam stiže. Baš kad sam počela slikavati moj Canon me iznevjerio i nestalo mi je baterije tako da slika nema puno, ali ako vas kolekcija nešto detaljnije zanima otiđite na www.marella.com. Naravno uz event ovakvog tipa tu su uvijek prisutne i naše kvazi zvijezde, ali moram priznati da sam vidjela svega dvije dobro obučene žene plus moju Martinu koja je bila supersexi u crnim potpeticama, žena jednostavno zna, nažalost nisam je slikala. Mia Kovačić je bila mladenački opuštena i u skladu s tim i odjevena, a najviše mi se svidjela kombinacija Mare Bratoš, ta rijetko griješi, imala je prljavo bijelu haljinu s ružicama koja obara s nogu. Voditeljica  Nevena Rendeli imala je jednostavne crne sandale i crnu haljinicu, ima lijepe vitke noge, ali kao što je i sama rekla u programu, s malom crnom haljinom teško je pogriješiti. xoxo Hele

2 thoughts on “Marella opening

Leave a Reply

