Vikend sam provela u Đakovu i bilo je to prije ovog hladnog vala pa sam se skrivala od vrućine u parku kod katedrale i uživala s boljom polovicom. Gledali smo novopečeni bračni par dok se fotografirao i onda sam i ja stala uz tu famoznu crnu ogradu, a dečko iza kamere😦 Torbe sam počela šivati i koristim nove tehnike;) U sljedećem postu imat ćemo giveaway Barbi Begzice pa navratite! xoxo Hele

WE ARE HAVING A GIVEAWAY IN THE NEXT POST, SO STAY WITH US;)

Lak essence 79 viva la green; prsten prvi Armani; drugi sa zelenim motivima iz Meksika
Majica Next: majica preko Gate; tajice Review; starke

Torba poklon od Lene; sat Marea

6 thoughts on “

  1. Evo baš nedavno sam poslala jednu u Beograd, poštarina je samo desetak kn tako da uopće nije problem, možemo se sve dogovoriti preko maila (barbibegz@gmail.com);)))

Leave a Reply

