Prag – Prague – Praha

Lokoti zaljubljenih

Lennonov zid

Ovdje me već lagano hvatala panika od visine dok smo se penjali na starogradski toranj, ali pogled je vrijedio;)
Old town

Dok sam ja stajala iza stakla (ne smijem pogledati dolje) Filip je slikavao predivan pogled

Poznati astronomski sat s dvanaest apostola

U Pariškoj ulici nema čega nema, nakon ovih izloga morala sam podhitno nešto pojesti;)

Fendi

Jimmy Choo

Kuća u kojoj su živjeli Kafkini roditelji

Praški grad

Franz Kafka

Najbolji gulaš ikad!!!

Marc Jacobs

Vivienne Westwood

Mala strana

Praški grad

Katedrala Sv. Vita

Iz Zlatne ulice

Strašno mi se svidjela ova kombinacija, iako moram priznat da Česi i nisu baš modno osviješteni:(

Neizostavna kava;)

Predivna Vltava

Prag voli Lennona

Praški grad

U Zlatnoj ulici godinu dana živio je i Kafka

5 thoughts on “Prag – Prague – Praha

Leave a Reply

