Blak dress or oversize Mac

Vratila sam se iz Praga s ovim predivnim balonerom u kojeg sam se zaljubila na prvi pogled, a najbolje od svega je što sam ga kupila za 300 kruna, negdje oko 100 kn, a nekad je koštao 2000 kruna, obožaaaaaaavam rasprodaje. O Pragu bih mogla pričati danima, provela sam pet prekrasnih dana i uskoro slijede meni najdraže fotografije…Hele xoxo

Majica Zara; baloner Giasi; hlače Gate; platforme Asos;torba no name

Ogrlicu ste već vidjeli, ne mogu je se zasititi – H&M

Prsten također iz Praga – Gate

4 thoughts on “Blak dress or oversize Mac

  1. Baloner je stvarno savršen! Ja sam bila prošle godine u Pragu i toliko smo se oduševili da smo uplatili i za ovu godinu, pa evo opet idemo u maju!🙂 Super su fotke,, a tvoj cijeli outfit je sjajan!🙂

Leave a Reply

