Run Forrest, Run

Gornji dio trenirke Adidas; donji pidžama (hihi); kapa accessorize + moj ormar koji hitno treba  novogodišnje sređivanje

Tenisice Lacoste; sat s ebaya za 3 eurića

Run Forrest run opet na tv-u. Sunce u Zg. Navlačim sve sportsko i idem upijati sve moguće sunčeve zrake, sunce u Zg ne dolazi često, a tko zna, možda i padne taj snijeg kojeg sam toliko htjela za Božić, da barem jednom pogodim Filipa u glavu (još mu dugujem od prošle godine). Božićne rasprodaje su me razočarale, još uvijek smo skupi, da barem mogu bit u Londonu ko Lena, sve po 2,3 funte, trpaš sve u košaru kao u supermarketu. Kod nas još uvijek moraš računat šta ti treba, a šta ne. Lena kupi mi nešto;))) Čuvam novac za Prag, Filip i ja smo organizirali malo putovanje, prvi put idemo negdje sami, a Prag i tisuću mostova i sva ona svjetla na Vltavi…voli vas Hele;)

Leave a Reply

