Someone like you

Nakon što smo odslušale zadnje predavanje u životu, Marina i ja otišle smo do grada i vidi vidi ja opet nešto kupio, hehe…cvike, prstenčiće, tregere i još jedan kupaći kostim…s naočalama se još uvijek osjećam malo smiješno, ali Marina kaže da to tako mora bit, pa tko sam ja da joj proturječim…Majica je mamina, a plela ju je Ljube, moja naj, naj teta koja je zaslužna za pola mog ormara…xoxo Hele

Majica ručni rad; ruža i naočale H&M; traperice Mustang; tenisice All Star; narukvice iz Eng; sat Timestar

Prsten H&M; lak essence 66 Most Wanted

5 thoughts on “Someone like you

Leave a Reply

