Vespa u sutonu..

 Jučer je bio Međunarodni dan volontera, nakon cijelog dana sudjelovanja u širenju svijesti o većoj potrebi brige za starije i invalidne osobe sam bila doista iscrpljena, ali nikad dovoljno umorna za izlet na plažu😉

Uz coffee to go i prijateljevu vespu na tren sam odlutala u prizore nekih talijanskih filmova🙂 xoxo Lena
Ima li išta ljepše od ovog proljetnog doba dok su nam plaže još uvijek netaknute…savršeni pogled okružen samo tišinom…

Oko vrata nosim divnu ogrlicu iz no name dućana u Engleskoj. Mislim da osvježi svaku kombinaciju. Ne znam kako se to dogodilo, ali odnedavno me privlači sve što podsjeća na vintage. Nekad nisam nosila ništa zlatne boje, a sad me srebrena odbija svojom hladnoćom, dok me ovi topli tonovi tjeraju na osmijeh🙂

Ogrlica no name.

Majica je zapravo sestrino vlasništvo. ovim putem je obaviještavam da se nalazi u mom posjedu😀
Dakle majica Topshop; hlače Select; naočale također sestrino naslijeđe ali planiram si kupiti jedne ovakve. Ne stoje mi loše, zar ne? I štikle Jessica Simpson for Shoe Box ( hvala prijateljici Ljubici koja me natjerala da ih kupim ).

Obožavam odjeću i fine stvari, ali imam averziju prema ženama koje se nisu spremne zaprljati!Ta mi smo kupili tu odjeću, ne ona nas. Nemojte da vas takve stvari sputavaju u nagonskoj spontanosti.
Ovo je slika koju ću jednom pokazivati svojoj djeci. Kad je mama bila mlada vozile su se Vespe🙂

Apsolutno sam zaljubljena u ovaj prsten!

3 thoughts on “Vespa u sutonu..

Leave a Reply

