Memories- Stratford upon Avon

Odlučila sam s vama podijeliti uspomenu na jedan od najljepših dana u mom životu.

A kako priču najbolje predočiti nego kroz slike?🙂

Naravno, priča se odvija tokom mog godišnjeg odmora u Engleskoj. Bilo je to još jednog doista neobično toplog travanjskog dana. Dobar prijatelj me odveo u Stratford upon Avon. Iako je i sam odlazak u rodni grad velikog Williama Shakespearea sam po sebi dovoljan da vam dan bude predivan moj prijatelj je odlučio da bi mogao ipak malo uveličati cijeli događaj. Tako sam ujutro dok sam pakirala stvari dobila poruku: ” Don`t forget to bring a dress with you, you will change in the car, I have a surprise”.
Naravno da sam ponijela haljinu, jaknicu i torbicu. Prava fashion girl se treba znati spakirati za svaku situaciju.

Slikano u dvorištu rodne kuće Anne Hathaway. Kada uđete u ovu malu zelenu “nastambu” možete sjesti na klupicu te pritisnuti jednu od ponuđenih tipki nakon čega ćete moći slušati sonete poznatog pjesnika. Jako romantično ako ste s pravom osobom.



Na sebi imam Dorothy Perkins kožnu jaknu; Select košulju; čarape Dorothy perkins; hlače i baletanke Primark; Select torba🙂




                                        Ispred rodne kuće gore već navedenog pjesnika.



Nakon obilaska grada sjeli smo na pravi engleski popodnevni čaj. Uz čaj se posluži i svakome po jedan kolač, koji vam konobar prereže, a na vama je da ga ispunite marmeladom od jagode i kremom od vanilije. Kalorična bomba koju nemojte odbiti ako ikada budete u prilici da probate ..:))) Pošto je dan bio dug uspjela sam zaboraviti na iznenađenje koje me čeka sve dok me Maxwell ( prijatelj ) nije podsjetio da je vrijeme da odemo do auta presvući se. U ruci su mu bile karte za predstavu Macbeth u Royal Shakespeare Theatre. Kazalište svjetski poznato, a ja prava mala culture-vulture person.

















 I evo me pokraj rijeke Avon. Ushićena i sretna na pauzi između dva čina. Nosim Dorothy Perkins sako koji obožavam pa ćete ga često viđati te Quiz haljinu zmijskog printa sa metalom na poprsju. Naravno u ruci mi je neizostavan program predstave. 

                                                                Quiz haljina.




Kad bi barem češće mogli putovati..

P.s planiram mali bijeg pred kraj mjeseca pa možda i tu nastane koja fotka..
xoxo Lena🙂
Evo vam i jedan od meni najdražih shakespearovih citata: 

“what ‘s done is done”. Macbeth (Quote Act III,Scene II).



Leave a Reply

