Afrika

Ovo je kombinacija s kojom sam sinoć izašla na piće, dva…obična, a opet malo drukčija s potpeticama i dodacima. Suknju mi je poklonila susjeda jer je rekla da je više ne nosi, a ja sam je iskombinirala u tren oka smjestivši je oko struka, a ne na bok. Tea hvala, ovo je sad jedan od dražih komada iz mog ormara. Danas je pak pretoplo u Zg, ali ja nažalost imam toliko posla jer opet predajem djeci, da moja glavica ne smije izviriti ni na 5min…nitko tužniji od mene, gledam kroz prozor sređene cure u kratkim rukavima…najbolje da spustim rolete…xoxo Hele

Body sam dobila na poklon iz Srbije, odlična stvar jer rješava sve probleme kad ne znate što odjenuti, a grije baš koliko treba.

Suknja je kao što rekoh Teina, a stoji joj već dugo u ormaru pa je skoro pa vintage, hihi…

Remen ste već vidjeli, New Yorker

Polučizmice Guliver

Ogrlica H&M

Prsten poklon od Dore; lak Essence 66 MOST WANTED

Torbica vintage iz Afrike

Jer još trava nije nikla tamo gdje je stala moja štikla, hehhehe…

4 thoughts on “Afrika

Leave a Reply

