DIY

Majicu sam platila samo 19kn u Urban Republicu iako mi je bila bezvezna, mislila sam je nositi kao pidžamu, sigurno i vi imate takav komad u ormaru, kupili ste ga jer je bio jeftin, a znajući da ga nećete nositi.

Traper mi je ostao od skraćivanja traperica u ljetnje.
Srce prišijete kako želite…

Iglicom prolazite uz sam rub rukava i skupljate do dijela gdje ćete prišiti gumb.
Na kraju to izgleda ovako;)

Baletanke H&M

Naravno vrpce možete bez problema ukloniti;)))

…sve skupa izgleda ovako…
…plus malo srce na leđima i…

…torba no name i spremna sam za kavu;)))

Uz mali detalj naravno…prsten kupljen na špancirfestu…xoxo Hele

5 thoughts on “DIY

Leave a Reply

